نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

بردی تاریخی‌تر از المپیک توکیو برای والیبالیست‌های ایرانی|جا‌افتادن بازیکنان در چرخه بازی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۵۸۷۹
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
بردی تاریخی‌تر از المپیک توکیو برای والیبالیست‌های ایرانی|جا‌افتادن بازیکنان در چرخه بازی‌ها
تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2022 موفق به شکست لهستان میزبان برابر 15 هزار تماشاگر حاضر در سالن شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر دو حریف قدرتمند خود را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و با شکست تیم صدر جدول فدراسیون جهانی، نگاه کارشناسان والیبال را دوباره به خود جلب کنند.
مردان والیبال ایران در ست اول و چهارم 25 بر 21 و 27 بر 25 مغلوب لهستانی شدند که از حمایت 15 هزار تماشاگر برخوردار بودند، اما تیم ایران در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 7 حریف خود را شکست داد و 14 امتیازی شد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.
پیروزی ایران در شروع هفته سوم، تاریخی تر از همه بردهای قبلی ایران مقابل لهستان بود. شاگردان عطایی با دست زدن به کاری بزرگ، همه را به آینده والیبال ایران امیدوار کردند.
در دیداری که حتی می توانستیم سه بر یک برنده باشیم، در نهایت با تحقیر میزبان در ست پنجم، به یک برد امید بخش رسیدیم. در این بازی تیم ایران نمایشی فراتر از انتظار و به مراتب بهتر از تمامی بازی های گذشته داشت و جا افتادن بازیکنان در چرخه بازی ها، موجب شد تا همه بازیکنان در بهترین فرم خود ظاهر شوند.
در این بین نباید فراموش کرد، وادی علی رغم اشتباهاتی کوچک، بهترین پاس ها را ساخت و اسفندیار، عبادی پور و اسماعیل نژاد مثلث درخشان تیم ما بودند که با کار خوب جلوه، توخته و حضرت پور پازل پیروزی بر حریف مدعی چون لهستان را کامل کردند. تصمیمات خوب عطایی و کادرفنی هم چشمگیرتر از همیشه بود.
میانگین حضور بازیکنان لهستانی در تیم ملی کشورشان 56 مسابقه است در حالی که این آمار برای بازیکنان ایران دو بازی است که نشان دهنده تجربه بالای تیم میزبان بود. همچنین توانایی دفاع بازیکنان لهستان سه متر و 20 سانتی متر است که این دایره آماری برای بازیکنان ایران سه متر و 15 سانتی متر است.
دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان بیست‌وپنجمین جدال تاریخ والیبال دو تیم بود که در 24 مسابقه قبلی تیم ایران 9 بار فاتح میدان بوده است و در 15 مسابقه قبلی این لهستانی‌ها بودند که پیروز میدان و مسابقه شدند و با این پیروزی کشورمان، تعداد بردهای والیبال ایران دو رقمی شد و به عدد 10 رسید. از سوی دیگر تیم ایران با این برد یک گام به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها که از 29 تیر در شهر بولونیا ایتالیا برگزار خواهد می‌شود، نزدیک شد.
این تیم همچنین سه عنوان قهرمانی جهان (1974، 2014 و 2018) و یک مقام قهرمانی لیگ جهانی (2012) دارد. لهستان در لیگ ملت‌های سال 2021 نیز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->